ASML - Veldhoven

Heartbeat

MARKT

Op het werk

vorige project

Heartbeat

Gezonde keuzes stimuleren. Dat is wat Heartbeat doet. De salades, smoothies en broodjes zijn vanzelfsprekend vers en gezond. Maar belangrijker is het personeel. Met verstand van zaken kunnen zij de gast adviseren. Niet alleen over welke producten ze kunnen kiezen, maar bijvoorbeeld ook over lichaamsbeweging en levensstijl.

Communicatie

De schermen op de achterwand geven informatie over het assortiment, tips over gezondheid en aankondigingen van sportevenementen. Daarnaast is alle communicatie voorzien van speciaal ontwikkelde iconen die aantonen hoe de producten bijdragen aan vitaliteit en duurzaamheid.

De tossed salads stel je zelf samen door je favoriete ingrediënten te kiezen. Ook staan er vers bereide salades, broodjes en smoothies klaar om zo mee te nemen.

Onze rol

Heartbeat is onderdeel van The Plaza. Vijverborgh heeft de overall visie ontwikkeld en voor de concepten het assortiment en de daarvoor benodigde techniek en functionaliteit verzorgd, het voorzien van een bijpassende visuele identiteit, en de bouw en implementatie begeleid.

 

Meer projecten binnen Op het werk