CM.com en Vijverborgh hebben samen een food program gelanceerd op locatie CM.com HQ in Breda.
De partijen streven hiermee naar een constante goede kwaliteit van catering in eigen beheer welke maximaal bijdraagt aan de vitaliteit, gezondheid en duurzaamheid van voeding voor medewerkers.
Vijverborgh fungeert in de samenwerking als food curator en dialoogpartner en creëert vanuit de keukenbrigade van Vijverborgh de hoofdgerechten voor het food program, in samenwerking met het horeca-team op locatie. De begeleiding on-the-job en de uitgewerkte werkmethodieken leiden tot een constante kwaliteit.
CM.com is als softwarebedrijf continue bezig met het overtreffen van verwachtingen door middel van software en gepersonaliseerde ervaringen. Zij hebben vanuit eigen gelederen, in samenspraak met Vijverborgh, een bestel app ontwikkeld voor het CM.com food program waarbij de gastbeoordelingen mede bepalen welke gerechten onderdeel (blijven) uitmaken van het food program op maat. Zó blijven we met elkaar streven naar het overtreffen van de verwachtingen, én blijven we met elkaar het food program door ontwikkelen.